
Το Διιδρυματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Εφαρμοσμένη Γεροντολογία και Γηριατρική του Α.Π.Θ. (ΔιΠΜΣ) σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Βιοϊατρικής Τεχνολογίας και υπό την Αιγίδα της Σχολής Επιστημών Υγείας Α.Π.Θ., διοργανώνει το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γηριατρικής με τίτλο «Υγιής Γήρανση και Μακροζωία: Πρόληψη Πτώσεων & Ηθικά Διλήμματα στη Σύγχρονη Γηριατρική», το οποίο θα διεξαχθεί στη Θεσσαλονίκη, στις 4-6 Ιουνίου 2026, στο Κέντρο Διάδοσης Ερευνητικών Αποτελεσμάτων (ΚΕ.Δ.Ε.Α.).
Η αύξηση του προσδόκιμου ζωής αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα επιτεύγματα της σύγχρονης ιατρικής και κοινωνικής προόδου. Σε αυτή τη δημογραφική πραγματικότητα, η γηριατρική επιστήμη καλείται να εξελίσσεται συνεχώς μέσα από τη γνώση, τη διεπιστημονική συνεργασία και την καινοτομία, με στόχο μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στη φροντίδα των ηλικιωμένων.
Το Συνέδριο αυτό ξεχωρίζει, καθώς:
1. Επικεντρώνεται σε μια πολυπαραγοντική προσέγγιση που συνδυάζει επιστημονική γνώση με
πρακτικές εφαρμογές.
2. Αναδεικνύει τον σημαντικότατο ρόλο της γηριατρικής φροντίδας.
3. Παρουσιάζει σύγχρονες πρακτικές και ερευνητικά δεδομένα που μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα στη φροντίδα των ηλικιωμένων.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στο website
https://alphaconferences.gr/2o-panellinio-synedrio-giriatrikis/?fbclid=IwY2xjawSE-y1leHRuA2FlbQIxMABicmlkETBnRUtsMTg1T2R6ZGN3cExOc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHkuDHNubrXnWkcV42GZPFBcSl67XZVXhtrfcgIVhq4D_yX8twTuGIkJa2YR7_aem_qW8zdwgzRvgaP6gJsZzohg