Επιστημονική Εκδήλωση με θέμα «Επίκαιρα θέματα στον Σακχαρώδη Διαβήτη. Θεραπευτική αντιμετώπιση με τη νεότερη τεχνολογία – αντλίες, ινσουλίνη, συστήματα καταγραφής γλυκόζης».
Την 6η Επιστημονική Εκδήλωση με θέμα «Επίκαιρα θέματα στον Σακχαρώδη Διαβήτη. Θεραπευτική αντιμετώπιση με τη νεότερη τεχνολογία – αντλίες, ινσουλίνη, συστήματα καταγραφής γλυκόζης», διοργανώνει η Εταιρεία Παθολογίας Ελλάδος (ΕΠΕ) σε συνεργασία με την Α’ Προπαιδευτική Παθολογική Κλινική ΑΠΘ, το Διαβητολογικό Τμήμα αυτής και το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΑΠΘ “Νεότερες Μέθοδοι και Τεχνολογικές Εξελίξεις στη Θεραπευτική Αντιμετώπιση του Σακχαρώδη Διαβήτη”, στις 21-23 Μαΐου 2026, στο Κέντρο Διάδοσης Ερευνητικών Αποτελεσμάτων ΑΠΘ (ΚΕ.Δ.Ε.Α), στη Θεσσαλονίκη.
Το πρόγραμμα της φετινής εκδήλωσης θα είναι διαφορετικό σε σύγκριση με τις προηγούμενες εκδηλώσεις και θα περιλαμβάνει για πρώτη φορά Κλινικό Φροντιστήριο με θέμα: Εφαρμογή της Νεότερης Τεχνολογίας στη Θεραπεία ατόμων με ΣΔ τύπου 1: Από τη Θεωρία στην Κλινική Πράξη με ROLEPLAY.
Επιπρόσθετα για πρώτη φορά θα συζητηθεί η εφαρμογή προγραμμάτων άσκησης και διατροφής με τη χρήση των αντλιών ινσουλίνης και των αισθητήρων γλυκόζης.
Επίσης, θα υπάρξει ανακοίνωση των διπλωματικών εργασιών των φοιτητών και ανάπτυξη νέων θεμάτων για τη χρήση της νεότερης τεχνολογίας σε ειδικές καταστάσεις του διαβήτη.

Η Επιστημονική Εκδήλωση σκοπό έχει να εκπαιδεύσει το ιατρικό, νοσηλευτικό και παραϊατρικό προσωπικό σε όλα τα νεότερα δεδομένα σχετικά με την αντιμετώπιση του Σακχαρώδη Διαβήτη και των επιπλοκών του (φάρμακα, αντλίες ινσουλίνης, αισθητήρες γλυκόζης, νεότερη τεχνολογία).
Περισσότερες πληροφορίες στον ακόλουθο σύνδεσμο: